Ontwerp en opmaak van informatieboekjes waarmee de gemeente Nijmegen jaarlijks de deelnemende ondernemers en binnenstadbewoners informeert omtrent de gang van zaken tijdens de Vierdaagsefeesten week.
Ontwerp voor de stijl van de uitingen (abri's, evenementenborden, frames, advertenties e.d.) en de uitvoering ervan, voor VDF van een bepaald jaar (jaarlijks wisselt deze stijl geheel of gedeeltelijk).
Crowd Info Team, t-shirts en 'wagentjes' (hier: 2014)
Podiumdoek tent Kidsfestival, Ernst en Bobbie. Mariënburgplein. foto: Mathijs Hanenkamp
Trotters Welkom- en Tot ziens! (hier: 2014)
Plattegrond Nijmeegse binnenstad tijdens Vierdaagsefeesten, hier toegepast met alle podia, op (staande) trotter. foto: Xavier Teerling
Propositie partners (2018)
Publiekscampagne (2018), samen met Xavier Teerling (concept) en Mike Nicolaassen (fotografie)
Facts & Figures (2018)